husniyahbazlaa. Powered by Blogger.

belum tibakah waktunya bagi orang-orang yang beriman untuk secara khusyuk mengingat Allah dan mematuhi kebenaran yang telah diwahyukan (kepada mereka) dan janganlah mereka( berlaku) seperti orang-orang yang telah menerima kitab sebelum itu, kemudian mereka melalui masa yang panjang sehingga hati mereka keras. dan banyak di antara mereka menjadi orang-orang fasik [ QS 57 :16]

penantian yang riang!

>> Friday, November 2, 2012

latihan khat sempena musim peperiksaan

subhanallah.

alhamdulillah tsumma alhamdulillah tsumma alhamdulillah.

dapat dah lampu hijau.

sungguh, aku tak mahu peperiksaan dunia ini menghalangi aku dari jalan ini.

aku rindu saat sempit seperti ini.

aku rindu saat benar-benar bersungguh-sungguh di jalan ini.

aku pilih konferens riang di saat orang bergelut dengan medan persediaan peperiksaan,

aku mahu mencabar diri di jalan ini,

Allah, permudahkanlah! 

sungguh! aku tak sabar. tak sabar menempuh jalan yang sukar itu. 90:10-12

permudahkanlah ya Allah.

semoga Allah redha.


*next paper 
5 Nov 2012 Pendidikan Jawi Sekolah Rendah
7 Nov 2012 Ulum Quran dan Ulum Hadis.

*do pray for me akhwatfillah*

-----------------------------------------------------------

husniyahbazlaa
muntalaq is calling
kaish, miss u ol!

0 comments:

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP